اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

لپ تاپ اچ پی به وسیله کارشناسان و متخصصان زبده و کاربلد در مرکز نمایندگی لپ تاپ اچ پی انفورماتیک برتر انجام می شود. مارک اچ پی، یک مارک دیرین و پرآوازه آمریکایی میباشد که در جهان بیشترین طرفدار را دارد و از آن تحت عنوان غول قطعات کامپیوتری یاد می‌شود. ولی متأسفانه این مارک در کشور‌ایران به ویژه لپ تاپ اچ پی طرفدار خاصی نداشته و یک کدام از دلایل اصلی را می‌توان ورود نمونه‌های فیک و تقلبی چینی به بازار دانست و برای همین درخواست تعمیر لپ تاپ اچ پی نسبت به سایر برندها مقداری بالاتر بود.

 اما پس از سال ۹۰، کیفیت تولیدها این مارک مقداری بهتر میباشد، هرچند که هنوز هم بخش اعظمی از قطعات کامپیوتری فروش رفته در کشور ایران چینی می‌باشند البته بخش اعظمی از قطعات چینی زیر مدرک کارشناسی خویش کمپانی اصلی ساخت میشوند و از این رو معیار رضایت استفاده از این دستگاه ارتقاء پیدا کرده و در نتیجه منجر کاهش مراجعه کنندگان به نمایندگی به منظور تعمیر اچ پی شده‌است.

 

تعمیر لپ تاپ hp در نمایندگی

هر مارک الکترونیکی برای قطعات خویش دارنده ساختار خاصی میباشد. متأسفانه بیش تر تعمیرکاران قطعات الکترونیکی و دستگاه‌های کامپیوتری به‌این زمینه توجه نداشته و تلاش می‌نمایند تا با جایگزین کردن هر قطعه از برندهای متفاوت روی هر لپ تاپی، آن را تعمیر نمایند. متأسفانه به‌این مورد در تعمیر لپ تاپ اچ پی طولانی تر از تمامی می بایست توجه کرد. از‌آنجا که اچ پی یک مارک آمریکایی میباشد و قطعات اصلی آن در مرز و بوم کمتر پیدا می‌گردد، از این رو بیش تر تعمیرکاران همت می‌نمایند تا از قطعات دیگر برندها یا این که فیک برای تعمیر لپ تاپ اچ پی به کارگیری نمایند.

 

سرویس ها تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیر لپ تاپ اچ پی به دو بخش سخت افزار و نرم افزار تقسیم می گردد. بخش نرم افزاری خیلی از اشخاص حتی خود استفاده کننده عادی هم می‌تواند انجام دهد و چنانچه هم مشکلی خاصی نباشد، با یک جست‌وجو در وب، به راحتی می‌توان پاسخ قضیه را پیدا کرد؛ البته درصورتی که ایراد سخت افزاری باشد، موضوع به طور کاملً متفاوت خواهد بود. بخش اعظمی از اشتباهات سخت افزاری مستلزم تعویض قطعه و آشنایی به ساختار دستگاه اچ پی میباشد و از این رو بهتر میباشد که حتماً کارشناس و متخصص مجرب به باز نگری دستگاه بپردازد.

 

تعمیر لپ تاپ  hp

تعمیر لپ تاپ اچ پی در موقعیت کلی خدماتی که در بخش تعمیر لپ تاپ اچ پی و هم دیگر سرویس ها کلی دیگر انجام می گردد، دربرگیرنده موردها پایین میباشد نصب ویندوز اورجینال نصب آنتی ویروس و آپ دیت رسانی آن نصب برنامه‌های کاربردی نصب درایورهای لپ تاپ اچ پی تعمیر و تعویض ال سی دی اچ پی تعمیر و تعویض فریم اچ پی تعمیر و تعویض کیبورد اچ پی تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ اچ پی تعمیر و تعویض سوکت اچ پی تعمیر و تعویض دکمه‌های اچ پی تعمیر و تعویض لوازم جانبی اچ پی

 

فرآیند تعمیر لپ تاپ hp

پروسه تعمیر لپ تاپ اچ پی در مغازه‌هایی که همانند نمایندگی فعال می باشید، به طور ذیل میباشد: نخست پذیرش دستگاه شمارا تحویل می گیرد و مشکلات بیان شده را ثبت کرده و آن را به واحد تعمیرات تحویل میدهد. واحد تعمیرات به بازنگری اولیه دستگاه میپردازد و بعداز پیدا کردن خلل اولیه و برآورد هزینه، به واحد پذیرش اطلاع می دهد تا با شما تماس بگیرند. بعد از اخذ تأییدیه از طرف شما، تعمیرکار آغاز به تعمیر و عیب‌یابی دستگاه می نماید. ممکن میباشد که در هنگام تعمیر، ایرادات دیگری هم پیدا شود که توضیحات تمامی این‌ها در مرحله قبلی به مشتری گفته می گردد. بعداز تعمیر بی نقص، دستگاه از واحد تعمیرات به بخش پذیرش تحویل داده میشود و پذیرش با شما تماس می گیرد تا دستگاه خویش را تحویل بگیرید.

 

مزایای تعمیر لپ تاپ اچ پی در نمایندگی انفورماتیک برتر

تعمیر دستگاه بوسیله متخصصان متبحر و کاربلد به کارگیری از قطعات اورجینال و اصلی بر تعویض فروش قطعات اورجینال مشاوره تخصصی راجع‌به تعمیر و فروش محصول ها اچ پی ثبت تمامی مراحل از نخست تا آخر در سیستم فروشگاه ضمانت نامه اصلی برای قطعاتی که تعویض گردیده‌اند. سرعت بالا در تعمیر استفاده از تولید ها کیفیت عالی برای تعمیر دستگاه فروش همه تولیدات اورجینال اچ پی

 

تعیین هزینه و زمان تعمیر لپ تاپ hp

درباره ی گزینش هزینه و روزگار نمی‌توان اطلاعات دقیقی ارائه اعطا کرد. این زمینه بستگی به نوع ایراد لپ تاپ دارد. در صورت اختلال نرم افزاری باشد، زمان تعمیر یک روز طولانی تر طول نخواهد کشید و هنگامی که ایراد سخت افزاری باشد، ممکن است تا چندین ماه زمان نیاز باشد. علت طول کشیدن زمان تعمیر سخت افزاری لپ تاپ اچ پی به دلیل تأمین دستگاه میباشد.

در برخی مواقع قطعات اصلی در داخل کشور مو جود نبوده و از این رو بایستی معطل ورود آن به کشور باشیم که خود این مورد زمان بری میباشد. تعیین هزینه هم بستگی به ایراد دستگاه دارد. ولی اضافه هزینه تعمیر لپ تاپ hp برای خرید قطعات اورجینال میباشد. به عنوان مثال در برخی مواقع که هزینه تعمیر ۳۰۰ هزار تومان می شود، ۲۵۰ هزار تومان آن تنها برای خرید قطعه اورجینال میباشد. برای همین ابدا نمی‌توان هزینه و زمان تعمیر لپ تاپ اچ پی را به طور دقیق انتخاب کرد.

 

گارانتی تعمیر لپ تاپ hp

خدماتی که راجع‌به تعمیر لپ تاپ اچ پی انجام میشود، هیچ گونه گارانتی نداشته و این ضمانت نامه‌هایی که به شما بعداز تحویل دستگاه داده می گردد، برای قطعات است و آن هم در صورتیکه که قطعه جدیدی روی دستگاهتان نصب گردیده باشد. متأسفانه بسیاری از کمپانی‌ها از این موضوع سوءاستفاده تبلیغاتی کرده و در هنگام تحویل به مشتری اعلام می نمایند که گارانتی تنها برای قطعه بوده میباشد.