اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

تعمیرات پرینتر و اسکنر

پرینتر اچ پی از جمله ماشین های اداری پرمصرفی می باشند که گهگاه به دلایل مختلفی به درستی کار نمیکنند. اگر به مشکلاتی که در ادامه گفته شده، برخوردید، چاپگر شما به سرویس و تعمیر نیاز دارد. ولی درصورتی که قبل از بروز این خطاها، پرینتر اج پی را به‌صورت دوره‌ای سرویس کرده باشید، عمر موثر دستگاه ارتقا یافته و نیازی نیست برای تعمیر اچ پی، هزینه‌ صرف شود. پرینتر اچ پی روشن نمی شود پرینتر اچ پی کاغذ‌ی چاپ نمی‌نماید پرینتر اچ پی کد اشتباه نمایش می دهد دستگاه، پرینت کم رنگ میگیرد صفحه ها چاپ شده واضح نیستند صفحه ها دارای نقاط و خطوط مشکی رنگ می باشند پرینتر برگه جمع میکند، گیرکردن برگه در پرینتر.

سرویس کار پرینتر

 چه وقتی به سرویسکار پرینتر اچ پی احتیاج داریم

 سرویس تعمیر و خدمت پرینتر اچ پی دربرگیرنده موارد ذیل شده و روی انواع پرینتر اچ پی قدیمی و نو لیزری، جوهرافشان، اداری و یا این که خانگی انجام می‌گردد. درین سرویس نخست پرینترتان کارشناسی گردیده و در صورت وجود هر مشکلی، متخصص کارشناس تعمیر پرینتر اچ پی، دستگاه شمارا تعمیر خواهد کرد. عیب یابی پرینتر hp تمیز کردن پرینتر سرویس کلی پرینتر اچ پی تعمیر و رفع اختلال پرینتر حتی اگر که بخواهید پرینترتان را نصب و فعال‌سازی فرمایید هم می توانید از سرویس خدمت و تعمیر چاپگر در محل استفاده فرمایید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی

 نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی ضمن تجهیز کارخانه های خویش به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر، از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می‌گیرد. تکنسین های فنی این مرکز از با سابقه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر اچ پی در مرزو بوم می‌باشند که با همه ایرادات ریز و درشت پرینتر شناخت داشته و قادرند با شیوه های متفاوت آن را برطرف نمایند. در این موسسه تعمیر پرینتر hp لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای جداازهم انجام می گردد. این مورد باعث گردیده تا معیار موفقیت تعمیرات ارتقاء یافته و رفع ایراد دستگاه به طور تماما تخصصی صورت پذیرد. قابل ذکر میباشد علاوه بر تعمیر پرینتر اچ پی ، در این شرکت سرویس های دوره ای و موردنیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج، تعویض درام، پاکسازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام میگیرد.

تعمیرات پرینتر hp در تهران

تعمیرات پرینتر hp در تهران

در نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران ، سرویس ها عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر اچ پی انجام میگردد. افزایش سطح کیفی سرویس ها، همواره دغدغه ی اصلی مدیر این نمایندگی میباشد؛ به همین خاطر ضمن دعوت از با تجربه ترین مهندسان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر قسمت های متفاوت پرینتر راه‌اندازی نموده است. تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، قابلیت انجام تعمیرات به صورت تخصصی و کیفیت بالا را برای تکنسین ها مهیا نموده است.

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در مورد گارانتی و تعمیرات انواع تولیدات hp ، مشتمل بر تعمیرات پرینتر اچ پی ، اسکنر ، دستگاه کپی hp و گونه های دستگاه های چندین کاره به کاربران گرامی ارائه میدهد. تعمیرات هر یک از تولیدات اچ پی در واحدی جداازهم به مشتریان ارائه می‌شود و جهت تعمیرات هر کالا از متخصصین و مهندسین کالا مورد نظر بهره گرفته ایم.

سرویس پرینتر

نظافت کردن و سرویس دوره‌ای

 پرینتر اچ پی اکیداً سفارش میشود در صورت عدم داشتن مهارت انجام این عمل، از بازنویسی پرینتر پرهیز کرده و دستگاه خویش را به یکی‌از مراکز مجاز در حوزه تعمیر پرینتر اچ پی  ببرید. (نکته: دقت داشته باشید که در همه پرینترها اجزا و قطعاتی وجود دارند که نباید به آن ها دست زد. چون تماس آن‌ها با دست، منجر جراحت آن‌ها می گردد. به عنوان مثال در نظافت کردن پرینتر اچ پی می‌بایست از دست زدن به اجزای یونیت درام تونر جلوگیری کنید. در فرایند پاک کردن پرینتر اچ پی پروسه روبرو طی خواهد شد: خاموش کردن پرینتر، سرد کردن پرینتر، خارج کردن کارتریج تونر و نظافت کردن آن، بیرون ریختن تونر مازاد موجود در اجزای داخلی، نظافت کردن سطح ها با الکل ایزوپروپیل و در نهایت اسمبل قطعات.

شارژ کارتریج پرینتر hp

شارژ کارتریج پرینتر hp

نخستین نکته در رابطه شارژ کارتریج پرینتر اچ پی آن میباشد که مسلما این عمل می‌بایست به وسیله کارشناسان و افراد کاربلد صورت پذیرد. در غیر اینصورت قابلیت آسیب به بقیه قطعات اصلی دستگاه موجود هست. اگر که به هر عامل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تعمیر پرینتر اچ پی در محل بهره مند شد. نکته دیگر آنکه بعداز اتمام تونر مو جود در پرینتر، صد رد صد جهت شارژ آن مبادرت کرد و این عمل را به تأخیر نیانداخت. بد نیست بدانید تا هنگامی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می شود به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد.

ولی در شرایطی که بدنه اصلی یا این که کاست در گیر نقص‌ شود دیگر نمی توان آن را شارژ و از آن مجدد بهره برد. نکته پایان آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خود فقط از موادی به کارگیری فرمائید که از کیفیت و سازش آن ها مطمئن می باشید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه ظاهرا مقرون بصرفه‌تر و ارزان‌تر می‌باشند ولی میتوانند صدمه زیادی به پرینتر وارد نمایند.

گیر کردن برگه در پرینتر

رفع نقص‌ گیر کردن برگه در پرینتر

در‌حالتی که که گیر کردن ورقه در پرینتر به طور پشت سرهم و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال موجود هست که تکه‌ای از ورقه در جایی از پرینتر (به ویژه در آن بخش که ورقه به درون کشیده می شود،) جا باقی مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از ورقه می توان قسمت های متفاوت پرینتر را باز بینی کرد. در شرایطی‌که در پایین دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این قابلیت و امکان می باشد که بتوانید با به کار گیری از آن ورقه گیر کرده را خارج بکشید.

بهتر میباشد کاغذ هایی را که جهت چاپ استعمال می‌نمایید در جای کم آب نگه دارید چون پرینتر‌های سابق می توانند رطوبت را جذب نمایند و در هنگام اخذ یک یا این که یک‌سری کاغذ آن ها را در باطن خویش گیر بیاندازند. در چهره تداوم این اشکال با یکی‌از مرکز های قانونی تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را اخذ فرمایید.

تعمیر مین برد پرینتر hp

 تعمیر مین برد پرینتر hp

پردازش عملیات پرینتر بر عهدهmain board  میباشد. از همین رو مین برد یکی‌از وسیع ترین قطعات دستگاه پرینتر اچ پی به حساب می آید. پردازش داده ها در دستگاه پرینتر hp بر این قرار میباشد که داده های موردنیاز در دست مین برد دستگاه پرینتر اچ پی قرار گرفته و از این شیوه، مین برد در زمینه ی شیوه ساخت خروجی مورد نظر تصمیم میگیرد. بروز مشکل درین قطعه، کارایی بقیه نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار میدهد؛ از همین روست که اختلالات ساخت گردیده در آن باید در اسرع وقت مرتفع شود. کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی با جدیدترین امکانات این حوزه اشکالات مربوط به سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و محل ورود و مواردی از این دست را برطرف می‌سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.